خرید گاوآهن تراکتور

هامین کشت در زمینه خرید ادوات کشاورزی میباشد و در زمینه کشاورزی و آماده سازی زمین برای بهبود شرایط کشت محصولات، همواره انسان از ابزاری به اسم گاوآهن استفاده می کرده است. در سال های گذشته به صورت ابتدایی در شکل ها و با ابزارهای ساده و چوبی این وسیله ساخته می شده است. از آنجایی که نیروی محرکه به منظور انجام این کار انسان و حیوانات، علی الخصوص گاو بوده است؛ نام گاو آهن بر روی این وسیله ماندگار شده است. ساده ترین شکل گاوآهن از جنس چوب بود اما با پیشرفت بشر و کشف و استفاده از از آهن و فلزات، این وسیله نیز از آهن ساخته شد تا ماندگار باشد و کمتر آسیب ببیند و همچنین میتوانید از خرید روتیواتور های ما هم دیدن نمایید

قیمت گاوآهن

گاواهن انواع متفاوتی دارد که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. در جدول زیر لیستی از قیمت انواع گاوآهن 3 خیش را برای شما خواهیم گفت؛ اما این قیمت‌ انواع گاوآهن ها حدودی است و در طول سالها دچار نوسان شده است.

  • گاوآهن دیسکی بازویی پشت تراکتوری: حدود 102100000 میلیون تومان
  • گاوآهن گلدونی 2 خیش: حدود 7750000 میلیون تومان
  • گاوآهن 6 خیش همراه با قوطی: قیمت حدود 15600000 میلیون تومان
  • گاوآهن 5 خیش با قوطی: 48000000 میلیون تومان
  • گاوآهن دوجهته چرخ دار 4 خیش: قیمت حدود 113500000 میلیون تومان

قیمت گاوآهن سه خیش:

یکی از پرکاربردترین انواع گاوآهن، گاوآهن 3 خیش است. با توجه به اینکه هزینه ادوات کشاورزی بالا رفته است،شما میتوانید با مراجعه به وب‌سایت میهن کشت گاوآهن مورد نیاز خورد را به قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید. بعضی افراد برای کاهش هزینه‌های ناشی، قصد خرید گاوآهن دسته دوم را میکنند. برای گاوآهن دسته دو قیمت قطعی نیست؛ چون قیمت‌گذاری آن بر اساس سالم بودن و میزان کاردکرد آن مشخص میشود.

در ادامه فهرستی از قیمت انواع گاوآهن سه خیش خواهیم گفت؛ اما باز هم این قیمت‌ها دچار نوسان‌اند.

گاوآهن 3 خیش دوطرفه: قیمت حدود 76300000 میلیون تومان

گاوآهن 3 خیش با قوطی: قیمت حدود 22350000 میلیون تومان

گاوآهن 3 خیش تسمه‌ای: قیمت حدود 22350000 میلیون تومان

گاوآهن 3 خیش فیاتی: قیمت حدود 10800000 میلیون تومان.

لزوم استفاده از گاوآهن

 کشاورزان و افراد مطلع به خوبی می دانند که به منظور کاشت محصولات چه به صورت نهال و چه به صورت دانه، باید زمین شرایط مناسبی داشته باشد. اولین لازمه این امر زیر و رو شدن و باز شدن اجزای خاک از یکدیگر است. در این شرایط است که زمینه برای رویش مناسب محصولات و جریان آب و مواد غذایی برای رشد و حیات گیاه فراهم می شود. هر مقدار که زمین کشاورزی غنی باشد اما به خوبی زیر و رو نشده و از از نرمی و تراکم مناسبی برخوردار نباشد، نمی‌توان توقع رویش محصولات را  به بهترین شکل متصور شد. با استفاده از گاوآهن خاک های متراکم شده و کهنه زیر و رو می شود و با جریان پیدا کردن هواو آفتاب و نفوذ مواد مغذی درون خاک، شرایط و زمینه مناسبی را برای دستیابی به محصولات بهتر شاهد خواهیم بود.

استفاده از تجهیزاتی مانند گاوآهن علاوه بر کمک به کشاورزی با کیفیت، می تواند در زمان نیز صرفه جویی کند. با افزایش جمعیت انسان بر روی کره زمین نیاز به محصولات بیشتری است و دیگر نمی توان به شیوه های قدیمی و با ابزارهای ساده کشاورزی نمود. امروزه کشاورزی به صورت یک  صنعت بزرگ در جهان شناخته می شود و باید مطابق با نیازهای انسان ها در کمترین زمان  آذوقه های مورد نیاز تامین گردد. همچنین با کشاورزی اصولی و بالا بردن مقدار محصولات مورد نیاز بشر سود بیشتری نیز حاصل می شود.

 

برای اطلاع از قیمت با شماره 09127135842 تماس بگیرید

خرید گاوآهن در عصر حاضر

 در عصر فعلی و با صنعتی شدن کشاورزی در جهان، علاوه بر سرعت نیازمند کیفیت و دوام مناسب نیز در زمینه استفاده از این ابزار هستیم. امروز از حیوانات اهلی مانند گاو برای شغل زدن و حمل گاوآهن استفاده نمی شود. به لطف ساخته شدن تراکتور و ابزارهای ماشینی شاهد هستیم که با تعداد کم اینگونه ابزارها کیفیت و سرعت بسیار بالاتری را در زمینه شخم زدن زمین شاهد هستیم. از آنجایی که نیروی تامین کننده بسیار بالاتر از از حیوانات است، پس می توان با استفاده از این قدرت زیاد، گاوآهن هایی با تعداد صفحات بیشتر و بزرگ تر تهیه نمود و در کمترین زمان بیشترین مساحت را تحت پوشش قرار داد. با نصب انواع گاو آهن بر روی تراکتور با عرض ها و ابعاد مختلف میتوانیم در هر رفت و آمد متراژ های بسیار بالا را شخم زده و آماده شروع کشاورزی کنیم. گاوآهن مناسب می تواند علاوه بر بالا بردن کیفیت کشاورزی و محصولات در زمان نیز بسیار صرفه جویی کند و شما را از نیروی کار انسانی و جانوری تا حد بسیار زیادی مستقل نماید.

گاوآهن های امروزی

گاوآهن از مهمترین و اصلی ترین ابزار و تجهیزاتی هست که در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. گاوآهن ها در ابعاد متنوعی تولید می شوند و به شکل یدک کش و همچنین بارکش به تراکتور متصل شده تا عمل شغل زدن به بهترین نحو انجام شود.

گاوآهن های امروزی با توجه به نیاز شما در وزن ها، طول ها و ابعاد مختلف تولید می شود که دارای تعداد تیغه های متنوعی نیز می باشد. توصیه شده است که حتی المقدور از گاوآهن هایی استفاده گردد که دارای تیغه های زیادی می باشد.

نکاتی در مورد خرید گاو آهن

 با توجه به نیاز شما و متراژ زمین زیر کشت و همچنین جنس خاک محل مورد نظر، انتخاب‌های متنوعی پیش روی شما قرار می گیرد اما به طور خلاصه نکاتی اصلی را در زمینه خرید گاوآهن باید مد نظر داشته باشید. همانطور که در بالا تر اشاره شد گاوآهن های با تیغه های بیشتر و متعدد گزینه ای مناسب است زیرا می تواند با کیفیت بیشتری حجم بالاتری از خاک زمین را شخم بزند. جنس گاوآهن و تیغه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. امروز شاهد هستیم که گاوآهن و تیغه های آن از فولاد تهیه می شود. همچنین تیغه های فولادی کاملاً تیز و صیقلی باید باشد تا با کمترین نیرو بتواند به خوبی در خاک نفوذ کرده و آن را زیر و رو نماید. همچنین دقت داشته باشید که جنس تیغه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا در حین شخم زدن ممکن است با موانع و مواردی چون سنگ برخورد کند، پس باید از مقاومت خوبی برخوردار باشد تا آسیب نبیند.

دقت در وزن در زمان خرید گاو آهن

 گاوآهن مورد استفاده باید از وزن معقولی برخوردار باشد. نباید گاوآهن وزن سبکی داشته باشد زیرا در زمان شخم زدن و برخورد به سطوح سفت تغییر جهت داده و یا آن را نمی تواند زیر و رو کند. همچنین وزن نامناسب گاو آهن موجب آسیب بیشتر به آن می گردد. اما باید به این نکته دقت کنید که گاوآهن نباید بیش از حد نیز سنگین باشد زیرا هم انرژی بسیاری از تراکتور خواهد گرفت و همچنین در زمان نصب و استفاده از آن نیز به مشکل بر خواهید خورد.

 بهتر است با مشاوره  از شرکت های معتبر در زمینه ارائه گاوآهن، قدرت نیروی محرکه و همچنین در نظر گرفتن مساحت مورد نظر خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید. با در نظر گرفتن همه شرایط و کیفیت محصول خریداری شده با خیالی آسوده می توانید از کشاورزی آسان و مدرن لذت برده و برداشت محصول مورد نظر خود را بیشتر از پیش نمایید و همچنین به سود مالی بالاتر در زمینه این حرفه برسید.

 

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید